1 April 2009

Alt og ingenting

joo.. nå sitter jeg her og klokka er 03.37 i skrivende sekund. Ja, du kan lure på hvorfor jeg er våken selvom jeg har skole fra klokken 9-5 imorgen med tunge fag?.. Det har seg slik at lærerne våres på skolen lesser på med så sykt mye lekser, at vi blir nødt å sitte med dem midt på natta. Vi har forsovet gjort morgendagens lekse sånn nesten ferdig nå og de to andre har krøllet seg under dynene sine for et desperat forsøk på kanskje en tre-timers søvn.

Jeg er desverre ikke så heldig at jeg sovner med en gang hodet berører puta. Det tar ofte opptil et par timer, og da ser jeg ikke poenget med å legge seg nå for så og våkne rett etter jeg har fått blund på øyelokkene. Dessuten er jeg ikke særlig trøtt eller noe, så jeg kan liksågodt sitte oppe og pusle med bloggen.

Forkjølelsen har endlig kommet til meg igjen.. hurra.. så jeg sitter og snufser i ett sett. Redd for å vekke Isabell som jeg deler rom med. Hun er ikke helt bra hun heller. Tante rød har omsider begynt å gi henne magesmerter, slik jeg alltid har hatt så store problemer med.. oj.. kanskje ikke så kult for henne at jeg nevner det.. men men, sånt overlever vi. det er jo ikke akkurat bøttevis med lesere.. vet ikke om mamma leser bloggen min engang.. sååå thats fine :D

puh.. blir dårlig luft når man sitter under dyna med en varm data.. (vil ikke lyse opp hele rommet med skjermen heller ikkesant ..^^)

og mens jeg er i gang så kan jeg legge ved noen bilder i samme slengen. Det er forresten noen av bildene jeg har tatt og fremkalt til oppgaven i foto "A year in Bournemouth"

















klokken har rukket og bli 03.53 gitt.. hva skal jeg gjøre frem til 7??

No comments:

Post a Comment